Direktlänk till inlägg 23 september 2009

"Lösryckta dagar ur mitt liv"

Av ixi pix - 23 september 2009 08:24


Tur...???

När jag hade talat om för X att jag ville skiljas bodde vi i hus. Här var vi bor e d inte lätt att få tag i en lgh, å typiskt så fick X lgh före mig, jag bodde kvar i huset. Jag lät honom ta va han ville av möbler...jag brydde mig inte...ville bara bli fri från honom på ett så skonsamt sätt som möjligt. Eftersom d va X som stod för huslånen själva så ville han sälja huset så fort som möjligt, han sket väl i om jag hade fått lgh eller inte. Jag hade en plan B om jag inte hade fått tag i en lgh å d va att bo i mina föräldrars datorrum, X ville att jag skulle bo hos honom...han ville inte släppa mig. Så att han ville sälja snabbt va bara ett sätt för honom att försöka hålla kvar mig.


Första natten från huset sov jag faktiskt över hos X. Jag försökte va "snäll" så han inte skulle bli arg. Även om vi var gifta å jag skulle ha hälften av pengarna vid försäljningen av huset så litade jag inte på att jag skulle få d. Jag visste att han hade en massa skulder...knarkskulder...skulder till mc-klubben. Dagen efter frågade han mig om jag ville sova över ytterligare en natt men jag kände att jag måste bort från honom. Jag sa nää, d e bättre jag sover hos mina föräldrar å d gjorde jag...


Efter första natten hos mina föräldrar ringer X mig, han frågar hur d e me mig å jag svarar att d e bra. Själv va han jätte-trött för han hade inte sovit på hela natten. Jag frågade varför inte? Då svarar han mig lugnt å sansat:

- Jag började tänka på dig igår kväll å blev så förbannad på dig att jag ville slå ihjäl dig! Jag va så förbannad att jag inte kunde sova, jag bara malde å gick runt i lgh hela natten. D va en jävla tur att du inte va här för då hade jag slagit ihjäl dig.


Jag visste inte va jag skulle svara...säga...då sa han:- Men jag har lugnat ner mig nu...nu e jag bara trött. Så jag sa till honom att han skulle gå å lägga sig, sova ut...att han behövde d, å han höll me mig. Jag vet att han måste ha varit påverkad av kokain under den natten, för vilken "normal" person e vaken en hel natt för att man e förbannad.


Såå jaa...d va tur att jag inte va där för han hade slagit ihjäl mig...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ixi pix - 13 oktober 2009 12:19


          Jag e bara så ledsen...trött...ensamen...     ...

Av ixi pix - 7 oktober 2009 12:30

Beslut fattat å framlagt!   Jag har pratat me X om barnen. Jag sa till honom att i lördags va sista gången som han valde bort dom...nu e d vi som väljer bort honom! Jag berättade att jag pratade me ungarna i söndags å att dom blir besvikna var...

Av ixi pix - 6 oktober 2009 09:15

  Mer sanning... När X erkände att han va spelberoende, eftersom han chef berättat om förskingringen, så berättade han oxå om hur mycket han hade i spelskulder hos olika personer. Men d visade sig att han ljög...d fanns fler skulder som han in...

Av ixi pix - 4 oktober 2009 13:00

  NÄR SKA HAN VAKNA!!!!!!! Här under sommaren (-09) har X skärpt till sig. Han har slutat me kokset å all kriminalitet. Även om han har varit ett svin mot mig så vill jag ändå att han ska ha kontakt me våra barn...har alltid tyckt att d e barn...

Av ixi pix - 2 oktober 2009 09:50


            

Ovido - Quiz & Flashcards