Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

"Lösryckta dagar ur mitt liv"

Av ixi pix - 6 oktober 2009 09:15


Mer sanning...

När X erkände att han va spelberoende, eftersom han chef berättat om förskingringen, så berättade han oxå om hur mycket han hade i spelskulder hos olika personer. Men d visade sig att han ljög...d fanns fler skulder som han inte berättade om för mig.


Jag frågade honom om d fanns nåt annat som han dolt för mig men han lovade att han hade berättat allt för mig. När jag frågade honom om varför han inte berättat för mig så svarade han att han ville "skydda" mig...skydda mig? Man kan inte skydda nån annan än sig själv med lögner! Jag sa till honom att d va bättre att lägga alla kort på bordet så om han hade nåt annat att berätta så tyckte jag han skulle göra d me en gång.


D gick ett par veckor å jag tänkte att d kommer nog ordna sig...d blir tufft men d ordnar sig. X verkade må sämre å jag kämpade på me att ta hand om barnen å mig själv, jag hade iaf fått läkarhjälp å anti-dep.tabl Då släpper X nästa bomb...han hade missbrukat kokain i ca. 1½ år...jag å mina närmsta hade misstänkt d men va inte helt säkra på d. Men nu erkände han för mig.


Allt for genom mitt huvud...hur han hade gett mig skulden för att ha svikit honom...hur han skulle ta ut skiljsmässa...hur jag förnedrade mig själv genom att tigga på mina knän om hans förlåtelse...hans ansiktsuttryck när han satt den dagen i köket...


Jag blev totalt blank...jag "försvann"...


Hur kunde han...hur kunde han va så iskall den dagen i köket...


Han började berätta hur mycket koks han tog...hur mycket han hade som va knarkskulder. Han skröt för mig om hur mycket koks han kunde ta, hur han klarade av att ta mycket mer än va knarkare som hade hållt på i fler år än va han hade, hur imponerade andra blev när han snortade å tyckte han va "galen"...


Jag fick inte fram ett ord...jag satt bara å undrade över vem fan han va? Va han verkligen min make...nää, min make fanns inte längre...han va förlorad...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ixi pix - 13 oktober 2009 12:19


          Jag e bara så ledsen...trött...ensamen...     ...

Av ixi pix - 7 oktober 2009 12:30

Beslut fattat å framlagt!   Jag har pratat me X om barnen. Jag sa till honom att i lördags va sista gången som han valde bort dom...nu e d vi som väljer bort honom! Jag berättade att jag pratade me ungarna i söndags å att dom blir besvikna var...

Av ixi pix - 4 oktober 2009 13:00

  NÄR SKA HAN VAKNA!!!!!!! Här under sommaren (-09) har X skärpt till sig. Han har slutat me kokset å all kriminalitet. Även om han har varit ett svin mot mig så vill jag ändå att han ska ha kontakt me våra barn...har alltid tyckt att d e barn...

Av ixi pix - 2 oktober 2009 09:50


            

Av ixi pix - 28 september 2009 09:01

  Isolering... Jag å X hade en väldigt stor umgängeskrets, ett par R+C va våra bästa vänner. Alla våra vänner bodde i en annan stad men vi umgicks mycket ändå. R+C umgicks vi mest me, ibland blev d middag ibland bara kaffe men vi träffades fle...

Ovido - Quiz & Flashcards