Alla inlägg under augusti 2009

Av ixi pix - 22 augusti 2009 21:45


3 veckors väntan...


X va me i ett mc-gäng. Vad jag har fått lära mig e att man får inte prata om dom, man ska låtsas som man har IQ= badboll...


Varför X gick me fanns d naturligtvis en anledning till. Han å en "vän" hade blivit tipsade om att d fanns nåt värdefullt att "hämta" hemma hos en man som bodde på en liten ort. X å hans vän va där å kollade läget flera dagar/nätter för när d skulle bli tillfälle.


Men tipsarna va unga killar (18-20 år) som inte kunde hålla tyst om d hela. D spred sig ganska snabbt på den lilla orten å även vidare. Då hörde tipsarna av sig till mitt X att d hade kommit förfrågningar om hans namn å dom va skärrade. Dom berättade att d visade sig att den här "mannens" son va me i ett rivaliserande mc-gäng.


X som redan kände mc-gänget förklarade för dom hur d låg till å att han behövde beskydd. Han blev antagen i klubben å dom gick me på att hjälpa honom genom att medla me d rivaliserande gänget.


Men d tog tid...3 veckor innan d va färdig-medlat...

I 3 veckor satt jag hemma själv me våra 2 barn å väntade på "hembesök"...

X befann sig på klubben i skydd av sina "brödrar"...

Varenda gång jag hörde en motorcykel kollade jag snabbt upp var ungarna fanns...beredd att skicka in dom till min granne "om" d va besök till mig...


D va 3 långa veckor...så fruktansvärt att inte kunna känna sig trygg i sitt eget hem...att hela tiden va oviss om va som skulle hända...totalt maktlös...

Av ixi pix - 19 augusti 2009 00:21


Så många gånger...


Eftersom jag var totalt avtrubbad, förvirrad över allt som hänt och faktiskt inte längre kände min make, så hade jag inte någon sexlust...men han hade.


Jag försökte varenda gång...jag sa nej varenda gång när han ville ha sex med mig. Jag vände mig på sidan med ryggen mot honom...men d hjälpte inte...han trängde in i mig ändå. När d "gått" för honom reste han sig å gick in på toa för att tvätta av sig. Sen kom han tillbaka in i sovrummet...la sig i sängen med ryggen mot mig å somnade...utan att säga ett ord.


Till sist sa jag inget längre när han ville ha sex...jag låg bara tyst å hoppades på att d skulle gå fort för honom...


Han använde inget våld mot mig, d behövdes inte...han hade så stor makt över mig iallafall. En gång hände d att han tog tag i mig. Då låg han på rygg å jag hade krypit intill honom å höll om honom...försökte få nån respons av kärlek. Han tog tag om min handled å förde ner min hand mellan hans ben, han ville jag skulle onanera åt honom. Jag tog bort min hand å försökte me att min hand va kall...då tog han ett stadigt grepp om min handled, förde ner min hand me kraft samtidigt som han suckade besvärad. Så d va bara att utföra vad han ville...han somnade nöjd...


Så många gånger jag har legat och varit tvungen att ta emot...

Så många gånger jag har legat och kvävd min gråt under "akten" för att han inte skulle höra mig...för d ansåg jag mig inte rätten till...d var ju faktiskt jag som hade svikit "honom"...

Av ixi pix - 3 augusti 2009 15:29


X ringer och säger att han e på väg hem. Klockan e ca. 23.40 på kvällen. Samtidigt som jag blir glad så känner jag hur d börjar knyta sig i magen. Jag hoppas att han e på gott humör, men d vet jag aldrig förrän han väl e hemma.


Jag sitter i vardagsrummet och ser när bilen svänger in på garageinfarten. Ytterdörren öppnas...han går direkt in på toan och kissar, när han e klar går han in i sovrummet och lägger sig...utan ett ord...utan ens ett hej.


Jag sitter kvar i soffan och vet inte om jag ska känna mig lättad eller ledsen över hans ignorans. Jag sitter kvar tills jag hör honom börja snarka...då går jag och lägger mig...

Av ixi pix - 2 augusti 2009 23:10

Onsdag

När jag hämtade barnen i skolan hade X passat på att va hemma så han slapp träffa mig. På bordet låg ett stort kuvert å i kuvertet låg papper om att han begärde skillsmässa.

Jag ringde å messade honom i förtvivlan. Till sist messade han tillbaka till mig att han skulle komma hem dagen efter så vi fick prata, men mest va d för att han ville att jag skulle skriva på skillsmässopappren så han kunde hämta dom.

Han kom hem på torsdagen...han va helt oförstående för hur JAG kunde svika honom....

Han satt i köket, stirrade tomt ut i luften...jag bad på mina knän om hans förlåtelse å att han skulle ta mig tillbaka...d va så förnedrande...

Att va så beroende/manipulerad av en annan människa, så totalt osjälvständig....

Han förlät mig...han förlät mig...

Av ixi pix - 2 augusti 2009 10:53


Tisdag


Sov inte mycket under natten men gick upp på morgonen å fick iväg ungarna till skolan. När jag sen kom hem satte jag mig i soffan...jag grät inte längre...jag bara satt där å tittade ut genom fönstret utan att egentligen se något...jag va totalt avskalad...inte tom utan avskalad...


D fanns ingenting kvar av mig...jag var inget. Då beslöt jag mig för att ta livet av mig. Jag planerade att jag skulle hämta ungarna i skolan, köra hem dom till min mamma å säg att jag hade fått tid hos läkare. Sen skulle jag köra hem å lägga mig i badkaret å skära upp  armarna, tänkte att d e lättare att städa upp efter mig om jag låg i badkaret...blod sätter sig hårt å e svårt att få bort från tyg å golv. Jag har några knivar som heter Global, jättebra knivar, dom e så vassa att man knappt känner om man råkar skära sig.


Så...hela dagen satt jag i soffan å väntade på att klockan skulle bli så pass mycket att d va dax att hämta ungarna...men...ca en timme innan jag skulle hämta dom dyker min bror å hans fru upp hos mig. Jag blev väldigt förvånad eftersom dom e så att dom ringer alltid innan dom kommer hem till mig....ALLTID...men inte denna gången. Jaajaa, tänkte jag, dom kör säkert hem när jag ska hämta ungarna. När d va dax å jag sa att nu måste jag hämta ungarna så säger dom:- Ok, men vi kan vänta här så länge...


Jag blev stum...va skulle jag säga? Jag kunde ju inte säga till dom att dom va tvungna att gå för jag skulle ta livet av mig. Jag blev överrumplad å sa...jaahaaa...


När jag körde iväg retade jag mig på att dom kom ivägen...jag hade ju planerat å så kom dom å förstörde min plan...mitt beslut...


Jag kom hem me ungarna å vi snackade länge...

Eftersom jag inte fick tagit livet av mig så fanns d bara ett alternativ...söka läkarvård.


Ringde dagen efter å fick en akuttid hos läkare...hon konstaterade att jag inte mådde bra, ångesten va värst, så jag fick anti-depressiva tabl. å blev sjukskriven.


Hörde inte av X på hela tisdagen...


Ovido - Quiz & Flashcards