Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

"Lösryckta dagar ur mitt liv"

Av ixi pix - 2 augusti 2009 23:10

Onsdag

När jag hämtade barnen i skolan hade X passat på att va hemma så han slapp träffa mig. På bordet låg ett stort kuvert å i kuvertet låg papper om att han begärde skillsmässa.

Jag ringde å messade honom i förtvivlan. Till sist messade han tillbaka till mig att han skulle komma hem dagen efter så vi fick prata, men mest va d för att han ville att jag skulle skriva på skillsmässopappren så han kunde hämta dom.

Han kom hem på torsdagen...han va helt oförstående för hur JAG kunde svika honom....

Han satt i köket, stirrade tomt ut i luften...jag bad på mina knän om hans förlåtelse å att han skulle ta mig tillbaka...d va så förnedrande...

Att va så beroende/manipulerad av en annan människa, så totalt osjälvständig....

Han förlät mig...han förlät mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ixi pix - 13 oktober 2009 12:19


          Jag e bara så ledsen...trött...ensamen...     ...

Av ixi pix - 7 oktober 2009 12:30

Beslut fattat å framlagt!   Jag har pratat me X om barnen. Jag sa till honom att i lördags va sista gången som han valde bort dom...nu e d vi som väljer bort honom! Jag berättade att jag pratade me ungarna i söndags å att dom blir besvikna var...

Av ixi pix - 6 oktober 2009 09:15

  Mer sanning... När X erkände att han va spelberoende, eftersom han chef berättat om förskingringen, så berättade han oxå om hur mycket han hade i spelskulder hos olika personer. Men d visade sig att han ljög...d fanns fler skulder som han in...

Av ixi pix - 4 oktober 2009 13:00

  NÄR SKA HAN VAKNA!!!!!!! Här under sommaren (-09) har X skärpt till sig. Han har slutat me kokset å all kriminalitet. Även om han har varit ett svin mot mig så vill jag ändå att han ska ha kontakt me våra barn...har alltid tyckt att d e barn...

Av ixi pix - 2 oktober 2009 09:50


            

Ovido - Quiz & Flashcards