Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

"På väg mot livet"

Av ixi pix - 7 oktober 2009 12:30


Beslut fattat å framlagt!

 

Jag har pratat me X om barnen. Jag sa till honom att i lördags va sista gången som han valde bort dom...nu e d vi som väljer bort honom! Jag berättade att jag pratade me ungarna i söndags å att dom blir besvikna varje gång som han lovar att ha dom för att sen bara skita i d. Så jag frågade barnen om jag skulle sätta stopp för d å dom ville att jag skulle göra d.


Så jag sa till honom att han får inte ha barnen, han får inte lova dom något överhuvudtaget! Han kan komma hem till mig om han vill träffa dom å han kan ha dom nåna timmar då å då. Han kan inte hålla på att dra dom in å ut ur sitt liv som d passar honom. Barnen mår inte bra av d å eftersom han inte tar nåt ansvar så måste jag göra d.


Vi har redan levt i kaos utan nån struktur eller vardagsrutiner å vi orkar inte d mer. Barnen behöver rutiner å struktur för att känna sig trygga. Dom blir otrygga av X velande...ska han ha dom eller ska han inte ha dom...dom har tålmodigt väntat i ovisshet allt för många gånger...nu e d slut!!!!


Samtidigt som d känns bra att ha sagt till honom så känns d ändå sorgligt...sorgligt hur en "pappa" inte vill ta ansvar för sina barn...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ixi pix - 13 oktober 2009 12:19


          Jag e bara så ledsen...trött...ensamen...     ...

Av ixi pix - 6 oktober 2009 09:15

  Mer sanning... När X erkände att han va spelberoende, eftersom han chef berättat om förskingringen, så berättade han oxå om hur mycket han hade i spelskulder hos olika personer. Men d visade sig att han ljög...d fanns fler skulder som han in...

Av ixi pix - 4 oktober 2009 13:00

  NÄR SKA HAN VAKNA!!!!!!! Här under sommaren (-09) har X skärpt till sig. Han har slutat me kokset å all kriminalitet. Även om han har varit ett svin mot mig så vill jag ändå att han ska ha kontakt me våra barn...har alltid tyckt att d e barn...

Av ixi pix - 2 oktober 2009 09:50


            

Av ixi pix - 28 september 2009 09:01

  Isolering... Jag å X hade en väldigt stor umgängeskrets, ett par R+C va våra bästa vänner. Alla våra vänner bodde i en annan stad men vi umgicks mycket ändå. R+C umgicks vi mest me, ibland blev d middag ibland bara kaffe men vi träffades fle...

Ovido - Quiz & Flashcards