Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

"Lösryckta dagar ur mitt liv"

Av ixi pix - 19 augusti 2009 00:21


Så många gånger...


Eftersom jag var totalt avtrubbad, förvirrad över allt som hänt och faktiskt inte längre kände min make, så hade jag inte någon sexlust...men han hade.


Jag försökte varenda gång...jag sa nej varenda gång när han ville ha sex med mig. Jag vände mig på sidan med ryggen mot honom...men d hjälpte inte...han trängde in i mig ändå. När d "gått" för honom reste han sig å gick in på toa för att tvätta av sig. Sen kom han tillbaka in i sovrummet...la sig i sängen med ryggen mot mig å somnade...utan att säga ett ord.


Till sist sa jag inget längre när han ville ha sex...jag låg bara tyst å hoppades på att d skulle gå fort för honom...


Han använde inget våld mot mig, d behövdes inte...han hade så stor makt över mig iallafall. En gång hände d att han tog tag i mig. Då låg han på rygg å jag hade krypit intill honom å höll om honom...försökte få nån respons av kärlek. Han tog tag om min handled å förde ner min hand mellan hans ben, han ville jag skulle onanera åt honom. Jag tog bort min hand å försökte me att min hand va kall...då tog han ett stadigt grepp om min handled, förde ner min hand me kraft samtidigt som han suckade besvärad. Så d va bara att utföra vad han ville...han somnade nöjd...


Så många gånger jag har legat och varit tvungen att ta emot...

Så många gånger jag har legat och kvävd min gråt under "akten" för att han inte skulle höra mig...för d ansåg jag mig inte rätten till...d var ju faktiskt jag som hade svikit "honom"...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ixi pix - 13 oktober 2009 12:19


          Jag e bara så ledsen...trött...ensamen...     ...

Av ixi pix - 7 oktober 2009 12:30

Beslut fattat å framlagt!   Jag har pratat me X om barnen. Jag sa till honom att i lördags va sista gången som han valde bort dom...nu e d vi som väljer bort honom! Jag berättade att jag pratade me ungarna i söndags å att dom blir besvikna var...

Av ixi pix - 6 oktober 2009 09:15

  Mer sanning... När X erkände att han va spelberoende, eftersom han chef berättat om förskingringen, så berättade han oxå om hur mycket han hade i spelskulder hos olika personer. Men d visade sig att han ljög...d fanns fler skulder som han in...

Av ixi pix - 4 oktober 2009 13:00

  NÄR SKA HAN VAKNA!!!!!!! Här under sommaren (-09) har X skärpt till sig. Han har slutat me kokset å all kriminalitet. Även om han har varit ett svin mot mig så vill jag ändå att han ska ha kontakt me våra barn...har alltid tyckt att d e barn...

Av ixi pix - 2 oktober 2009 09:50


            

Ovido - Quiz & Flashcards