Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

"Lösryckta dagar ur mitt liv"

Av ixi pix - 22 augusti 2009 21:45


3 veckors väntan...


X va me i ett mc-gäng. Vad jag har fått lära mig e att man får inte prata om dom, man ska låtsas som man har IQ= badboll...


Varför X gick me fanns d naturligtvis en anledning till. Han å en "vän" hade blivit tipsade om att d fanns nåt värdefullt att "hämta" hemma hos en man som bodde på en liten ort. X å hans vän va där å kollade läget flera dagar/nätter för när d skulle bli tillfälle.


Men tipsarna va unga killar (18-20 år) som inte kunde hålla tyst om d hela. D spred sig ganska snabbt på den lilla orten å även vidare. Då hörde tipsarna av sig till mitt X att d hade kommit förfrågningar om hans namn å dom va skärrade. Dom berättade att d visade sig att den här "mannens" son va me i ett rivaliserande mc-gäng.


X som redan kände mc-gänget förklarade för dom hur d låg till å att han behövde beskydd. Han blev antagen i klubben å dom gick me på att hjälpa honom genom att medla me d rivaliserande gänget.


Men d tog tid...3 veckor innan d va färdig-medlat...

I 3 veckor satt jag hemma själv me våra 2 barn å väntade på "hembesök"...

X befann sig på klubben i skydd av sina "brödrar"...

Varenda gång jag hörde en motorcykel kollade jag snabbt upp var ungarna fanns...beredd att skicka in dom till min granne "om" d va besök till mig...


D va 3 långa veckor...så fruktansvärt att inte kunna känna sig trygg i sitt eget hem...att hela tiden va oviss om va som skulle hända...totalt maktlös...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ixi pix - 13 oktober 2009 12:19


          Jag e bara så ledsen...trött...ensamen...     ...

Av ixi pix - 7 oktober 2009 12:30

Beslut fattat å framlagt!   Jag har pratat me X om barnen. Jag sa till honom att i lördags va sista gången som han valde bort dom...nu e d vi som väljer bort honom! Jag berättade att jag pratade me ungarna i söndags å att dom blir besvikna var...

Av ixi pix - 6 oktober 2009 09:15

  Mer sanning... När X erkände att han va spelberoende, eftersom han chef berättat om förskingringen, så berättade han oxå om hur mycket han hade i spelskulder hos olika personer. Men d visade sig att han ljög...d fanns fler skulder som han in...

Av ixi pix - 4 oktober 2009 13:00

  NÄR SKA HAN VAKNA!!!!!!! Här under sommaren (-09) har X skärpt till sig. Han har slutat me kokset å all kriminalitet. Även om han har varit ett svin mot mig så vill jag ändå att han ska ha kontakt me våra barn...har alltid tyckt att d e barn...

Av ixi pix - 2 oktober 2009 09:50


            

Ovido - Quiz & Flashcards