Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Dreams...

Av ixi pix - 15 mars 2009 11:43

Jag blev väckt av en liten hand som smekte mig ömt på kinden...och hörde min dotters röst: -Mamma...du drömde...du skrek...

Dessa förbannade mardrömmar!!!


Min dotter e 8 år och jag har en son som e 12 år.  Jag har dom på heltid, jag gör allt för att skydda dom...men att dom får uppleva sin mamma liggandes och skrika p.g.a mardrömmar...d kan jag inte skydda dom mot...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ixi pix - 13 oktober 2009 12:19


          Jag e bara så ledsen...trött...ensamen...     ...

Av ixi pix - 7 oktober 2009 12:30

Beslut fattat å framlagt!   Jag har pratat me X om barnen. Jag sa till honom att i lördags va sista gången som han valde bort dom...nu e d vi som väljer bort honom! Jag berättade att jag pratade me ungarna i söndags å att dom blir besvikna var...

Av ixi pix - 6 oktober 2009 09:15

  Mer sanning... När X erkände att han va spelberoende, eftersom han chef berättat om förskingringen, så berättade han oxå om hur mycket han hade i spelskulder hos olika personer. Men d visade sig att han ljög...d fanns fler skulder som han in...

Av ixi pix - 4 oktober 2009 13:00

  NÄR SKA HAN VAKNA!!!!!!! Här under sommaren (-09) har X skärpt till sig. Han har slutat me kokset å all kriminalitet. Även om han har varit ett svin mot mig så vill jag ändå att han ska ha kontakt me våra barn...har alltid tyckt att d e barn...

Av ixi pix - 2 oktober 2009 09:50


            

Ovido - Quiz & Flashcards